מרכז תקומה הכריע: סמוטריץ' בפנים – כלפה בחוץ

אבי יעקב 1 Comment on מרכז תקומה הכריע: סמוטריץ' בפנים – כלפה בחוץ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מרכז מפלגת תקומה בחר היום את נציגיו לכנסת.

אורי אריא שיה היחיד שהתמדד על כס היו"ר נבחר פה אחד למקום הראשון ברשימה וימוקם שני ברשימה המאוחדת עם הבית היהודי.

למקום השני הגיע בצלאל סמוטריץ, מהצעירים הבולטים יותר בהנהגת המתיישבים. הוא ימוקם במקום התשיעי ברשימה המאוחדת.אחריו תמוקם אורית סטרוק שהגיע שלישית באיחוד הלאומי ותמוקם במקום ה-14.

המפסיד של הערב הוא ח"כ זבולון כלפה שהגיע למקום הרביעי וימוקם במקום ה-18 שאינו נראה ריאלי. כלפה שהינו מגורש מגוש קטיף ייפרד מהכנסת לאחר שנה וחצי בלבד.

ביש עתיד מיהרו להוציא תגובה שהייתה מוכנה מראש האומרת "שום חיוך מתחנף או סרטון היפסטרי מגניב לא יסתירו את העובדה שפניה של "הבית היהודי" הן פניה של אורית סטרוק. זו אותה אורית סטרוק שהודתה לקב"ה על שלקח את אריאל שרון בטרם עת וזו אותה "תקומה" שהמנהיג הרוחני והפוליטי שלה, הרב דב ליאור סבור כי הסיבה לחטיפת שלושת הנערים בגוש עציון, היא חקיקה "אנטי יהודית" של ממשלת ישראל. הבחירות היום במפלגת "תקומה" סתמו את הגולל על הניסיון של בנט להתחפש לישראלי, הליברלי, המתון והלא מזיק".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    תזכרו מה שאני כותב : סמוטריץ כפוליטקאי-מחובר היטב לבנט. ביקורתו היום בתקשורת על תקומה היא על אורי אריאל ועל הצוות הקיים. "הוא יחזיר את משקל תקומה למקום הראוי לה". ..חחח. על הדרך הוא העיף עם קבוצת צעירים את זבולון כלפה ואדחק את אורית סטורק. בקיצור -עוד חבר כנסת צעיר שעוסק בלדחוק את האחרים. אל תדאגו בעוד 10 שנים יהיו כאלה שידחקו אותו. שירו איתי חד גדיא. אתא אריאל שדחק את כצל'ה ואתא אריאל והביא את כלפה ואת סטרוקא ואתא ינוקא ועימו עדת הינוקות ודחקו את מי שלא הספיקו חממיה דכורסיא. חד גדיא -חד גדיא , חד גדיא -חד גדיא. כולנו ביחד חד גדיא חד גדיא.